Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeTylko, że kolega Michał zdążył już zabulić za naprawę. I co, myślicie, że zwrócą mu koszty?
OdpowiedzZobaczymy, to własnie w takich sytuacjach poznaje sie klasę firmy...
Odpowiedzale to akcja w usa, w sumie po co mówic o tym w Polsce? chyba tylko, żeby marce napsuc krwi, to samo było z Kawasaki
OdpowiedzCzytanie ze zrozumieniem się kłania ;) "Akcja serwisowa dotyczyła będzie również polskiego rynku, jednak Suzuki Motor Poland wciąż jest w trakcie jej przygotowywania i zgłaszania do UOKiK-u"
Odpowiedza moze bys tak spojrzał 3 komentarze niżej?
Odpowiedz